Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО Рівненської області |
Порядок роботи зі скаргами державних службовців
Демидівського районного суду Рівненської області, щодо можливого порушення наданих їм Законом України від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу» прав aбo виникнення перешкод у реалізації прав
У цьому Порядку визначено процедуру розгляду скарг державних службовців Демидівського районного суду Рівненської області, (далі — державний службовець), щодо можливого порушення наданих їм Законом України від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу» (далі — Закон № 889) прав або виникнення перешкод у реалізації права на державну службу в Демидівському районному судів рівненської облаті (далі - суд).
ІІ. Подання скарги державним службовцем
Відповідно до частини першої статті 11 Закону «Про державну службу» у разі порушення наданих цим Законом прав aбo виникнення перешкод у реалізації таких прав державний службовець у місячний строк із дня, коли він дізнався aбo повинен був дізнатися про це, може подати керівнику апарату суду, скаргу із зазначенням фактів порушення його прав або перешкод у їx реалізації.
Скарга подається у письмовій довільній формі без будь-якого інформування, погодження або візування безпосереднім керівником державного службовця чи іншими посадовими особами.
Якщо особисто подати скаргу не вдалося, така скарга надсилається поштовим відправленням із описом вкладення на адресу суду.
У такому разі відлік строку розгляду скарги розпочинається з моменту фактичного отримання її судом.
У скарзі, зокрема, рекомендується зазначати:
- найменування посади та власне ім'я, прізвище керівника апарату суду, якому подається скарга;
- інформацію про державного службовця (прізвище, ім'я та по батькові (за наявності), найменування посади, зворотна адреса);
- факти, що призвели до порушення прав державного службовця, встановленого «Про державну службу», або створили перешкоди у їx реалізації, інші обставини, що підтверджують викладені факти;
- за наявності — рішення або копії рішень, які приймалися з цього (або пов'язаного з ним) питання за зверненнями державного службовця paнiше, а також копії інших документів, що можуть свідчити про порушення прав державного службовця;
- вимогу про поновлення прав та/або усунення перешкод у їх реалізації.
Якщо державний службовець ставить вимогу про утворення комісії для перевірки викладених фактів, про це також зазначається у скарзі.
Реєстрація скарг в Демидівському районному суді Рівненської області області здійснюється канцелярією суду відповідно до Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України.
ІІІ. Комісія для перевірки викладених у скарзі державного службовця фактів
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 11 Закону «Про державну службу» державний службовець у скарзі може вимагати від керівника державної служби утворення комісії для перевірки викладених у ній фактів (далі — Комісія).
Кількісний та персональний склад Комісії визначає керівник апарату суду.
Комісія утворюється у складі не менше трьох осіб. Склад Комісії затверджується наказом керівника апарату суду.
До складу Комісії включаються працівники, визначені керівником керівником апарату суду з числа державних службовців Демидівського районного суду Рівненської області.
Рішення Комісії оформлюється протоколом.
Результати перевірки Комісією фактів, зазначених у скарзі, викладаються у висновку Комісії (у довільній формі), з урахуванням якого керівник апарату суду приймає рішення за результатами розгляду такої скарги.
У висновку Комісії за результатами перевірки викладених у скарзі фактів наводяться відомості, що мають значення для повного й об’єктивного розгляду керівником апарату суду скарги, зокрема чи мали місце обставини, що підтверджують наявність чи відсутність факту (фактів) порушення прав державного службовця або створення перешкод у їх реалізації, а також рекомендацій щодо заходів, спрямованих на поновлення прав державного службовця тa/або усунення перешкод у їx реалізації.
У разі встановлення факту або фактів порушення у висновку Комісії зазначається:
- наявність порушення певного, з числа передбачених статтею 7 Закону «Про державну службу», права (прав) або створення пepeшкод у ïx реалізації із відповідним обґрунтуванням та посиланням па положення відповідних нормативно правових актів;
- рекомендацій щодо заходів, спрямованих на поновлення прав державного службовця та/або усунення перешкод у їx реалізації.
Висновок підписують усі члени Комісії.
Члени Комісії можуть викласти свою окрему думку, що додається до висновку.
Розгляд скарги та прийняття рішення керівником апарату суду.
Розгляд скарги здійснюється з урахуванням висновку Комісії у разіїутворення.
Для цього Комісія у визначений керівником апарату суду строк подає йому висновок (у довільній формі) по суті викладених у скарзі державного службовця фактів.
Під час розгляду скарги керівник апарату суду аналізує факти та аргументи, наведені в скарзі і доданих до неї документах, а також висновки та пропозиції Комісії, створеної для перевірки викладених у ній фактів.
Керівник апарату суду відповідно до частини третьої статті 11 Закону України «Про державну службу» зобов'язаний не пізніше 20 календарних днів із дня отримання скарги надати державному службовцю обґрунтовану письмову відповідь.
Порядок доведення до відома державного службовця інформації або документів встановлено статтею 91 Закону України «Про державну службу».
У paзі виявлення порушень прав державного службовця або створення перешкод у ïx реалізації керівник апарату суду невідкладно вживає всіх заходів щодо поновлення порушених прав державного службовця та/або усунення перешкод у їx реалізації.
У разі неотримання обґрунтованої відповіді на скаргу в установлений частиною третьою статті 11 Закону України «Про державну службу» строк або незгоди з відповіддю керівника апарату Демидівського районного суду Рівненської області державний службовець відповідно до частини четвертої статті 11 Закону України «Про державну службу» може звернутися з відповідною скаргою до суду.